Ammos hotel - Chania

Q & A

1) Είναι το ξενοδοχείο φιλικό με τα παιδιά;
Ναι, είναι (ειδικά για βρέφη και μικρά παιδιά).

2) Τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι έχουν σχεδιαστεί με σκεπτικό την ασφάλεια των παιδιών;
Το ξενοδοχείο μας δεν έχει σχεδιαστεί με ιεράρχηση την ασφάλεια των παιδιών (μια που έγινε δημοφιλές στις οικογένειες τα τελευταία χρόνια). Ενώ έχουμε πάντα την ασφάλεια του κάθε επισκέπτη στο μυαλό μας, οι γονείς με μικρά παιδιά καλούνται πάντα να δίνουν επιπλέον προσοχή και ποτέ να μην αφήνουν τα παιδιά τους χωρίς επίβλεψη.

3)Είμαι σόλο ταξιδιώτης ή ζευγάρι χωρίς παιδιά. Ακούω ότι το ξενοδοχείο σας είναι πολύ δημοφιλές στις οικογένειες με μικρά παιδιά. Θα αισθάνομαι άνετα σε ένα τέτοιο περιβάλλον;
Το ξενοδοχείο καλωσορίζει τους πελάτες όλων των ηλικιών. Η ρηχή, αμμώδης παραλία ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο είναι πράγματι πολύ κατάλληλη για βρέφη και νήπια, αλλά το ξενοδοχείο μας είναι επίσης δημοφιλής στα ζευγάρια για τη χαλαρή ατμόσφαιρα, ειδική υπηρεσία θυρωρού και ήσυχο παραθαλάσσιο εστιατόριο.Αν κάποιος τώρα είναι «αλλεργικός» στα παιδιά τότε το Αmmos δεν είναι ίσως το σωστό ξενοδοχείο.

4) Υπάρχουν κρυμμένες δαπάνες που θα πρέπει να γνωρίζω;
Όχι (μόνο να θυμάστε ότι το πρωινό δεν περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου).

5) Είναι οι ξαπλώστρες στην πισίνα και στην παραλία δωρεάν;
Ναι, είναι.

6) Παρέχετε δωρεάν πετσέτες για την παραλία;
Ναι.

7) Έχετε ιδιωτική παραλία;
Όχι, δεν έχουμε, αλλά η παραλία μπροστά από το ξενοδοχείο χρησιμοποιείται κυρίως από τους επισκέπτες μας.

8)Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το εστιατόριό σας ή την πισίνα και τις εγκαταστάσεις σας, ακόμη κι αν δε μένουμε μαζί σας;
Δεχόμαστε επισκέπτες μη-ενοίκους μας στο εστιατόριο μας αυστηρά με βάση τη διαθεσιμότητά μας. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να δεχτούμε κρατήσεις καθώς οι ένοικοι του ξενοδοχείου μας έχουν προτεραιότητα. Η χρήση της πισίνας και της παραλίας επιτρέπεται αποκλειστικά για τους ενοίκους του Ammos.

9) Μένουμε μαζί σας και έχουμε φίλους που διαμένουν σε κάποιο άλλο ξενοδοχείο. Μπορούμε να τους φέρουμε μαζί και να χρησιμοποιήσουν το εστιατόριο και πισίνα / παραλία;
Παρακαλούμε να μιλήσετε με τη ρεσεψιόν μας. Η δυνατότητα να φιλοξενήσουμε κοινό εκτός από τους πελάτες μας εξαρτάται από αποφασίζεται κάθε φορά από αρκετούς παράγοντες (αριθμός των ανθρώπων, την ηλικία των παιδιών, την ώρα της ημέρας κλπ).

10) Η πισίνα σας θερμαίνεται;
Ναι- από τον Μάρτιο 2015 η πισίνα μας θα είναι θερμαινόμενη τους ψυχρότερους μήνες (Απρίλιο και Οκτώβριο) με ένα μέσο όρο 25 βαθμούς Κελσίου.

11) Πόσο συχνά καθαρίζονται τα δωμάτια;
Κάθε μέρα.

12) Υπάρχει περιβαλλοντική συνείδηση;
Ασφαλώς ναι.Έχουμε ένα φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα θέρμανσης της πισίνας, χρήση ηλιακής ενέργειας για ζεστό νερό, βιο-διασπώμενα προϊόντα καθαρισμού καθώς και ανακύκλωση χαρτιού, πλαστικού,και λοιπών αναλώσιμων αγαθών. Οι επισκέπτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να αποφασίσουν για την αλλαγή στις πετσέτες και τα σεντόνια μία φορά κάθε 2 ημέρες (αντί της καθημερινής).

13) Πόσο μακριά είστε από την παλιά πόλη των Χανίων; Μπορώ να περπατήσω ως εκεί;
Είμαστε σε απόσταση 5 χιλιομέτρων, 1 ώρα με τα πόδια ή 15 λεπτά με ταξί (8-10 ευρώ) ή με λεωφορείο (κάθε 20 λεπτά, τα εισιτήρια στα 1,1 ευρώ).

14) Έχετε αρκετό χώρο στάθμευσης στις εγκαταστάσεις σας, για όλους τους επισκέπτες;
Έχουμε ένα ιδιωτικό ανοιχτό παρκινγκ στις εγκαταστάσεις μας και τις περισσότερες φορές είναι επαρκές για τα αυτοκίνητα όλων των επισκεπτών μας. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος, οι επισκέπτες μπορούν να σταθμεύσουν στο δημόσιο δρόμο έξω από το ξενοδοχείο (ή να ζητήσετε τη βοήθειά μας).

15) Τι μπορεί να βρεί κανείς στην περιοχή (σε σχέση με περιπάτους, εστιατόρια, καταστήματα, ψυχαγωγία κλπ);
Σε κοντινή απόσταση με τα πόδια θα συναντήσετε ένα μικρό όμορφο δάσος / πάρκο, χώρο ψυχαγωγίας για τα παιδιά, πολλά μίνι μάρκετ, μικρά καταστήματα, σούπερ μάρκετ (500μ),ενοικίαση σκαφών και μερικές ταβέρνες. Τα μόνα εστιατόρια που προτείνουμε εκτός από το δικό μας (καθώς είμαστε λίγο ιδιότροποι με το φαγητό), είναι 2 πολύ απλές οικογενειακές ταβέρνες στα μικρά χωριά Δαράτσο και Γαλατά-και οι δύο είναι 20 λεπτά ανηφόρα με τα πόδια. Σημειώστε ότι για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής δεν υπάρχει αξιοπρεπές πεζοδρόμιο έτσι ώστε πιθανόν να είναι δύσκολο να κάνετε μια βόλτα με ένα καρότσι.

16) Έχει κουνούπια;
Ενώ είναι λιγότερα από ό, τι σε άλλα μέρη, μπορεί ακόμη να υπάρχουν κουνούπια, ανάλογα με τη θερμοκρασία και την εποχή. Αν είστε ευαίσθητοι στα κουνούπια, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το εντομοαπωθητικό μηχάνημα(που βρίσκεται στο συρτάρι σας) και ακολουθήστε μερικές γενικές προφυλάξεις (μπαλκονόπορτα κλειστή στη διάρκεια της νύχτας κλπ).

17) Είμαι αλλεργικός στις γάτες - έχετε αδέσποτες γάτες στο ξενοδοχείο;
Ναι, έχουμε αδέσποτες γάτες όπως στα περισσότερα από τα ξενοδοχεία το καλοκαίρι στην Ελλάδα.

18) Θέλω να περπατήσω το φαράγγι της Σαμαριάς. Μπορώ να κάνω προ-κράτηση;
Δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο. Μπορείτε να κάνετε κράτηση πάντα (στη ρεσεψιόν) μέχρι το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας.

19) Ποια είναι η πολιτική σας σχετικά με το κάπνισμα;
Ενώ το κάπνισμα μέσα στο δωμάτιο δεν επιτρέπεται, οι επισκέπτες μπορούν να καπνίζουν σε όλους τους ανοικτούς χώρους του εστιατορίου καθώς και στις ιδιωτικές βεράντες και τα μπαλκόνια τους.

20) Έχετε να προτείνετε τυχόν ειδικές εκδρομές, ιδιωτικές ξεναγήσεις κλπ;
Ναι, φυσικά. Οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ένα τακτικά ενημερωμένο αρχείο στη ρεσεψιόν το οποίο ανανεώνεται σε καθημερινή βάση. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την υποδοχή ή κάποιον από μας στη ρεσεψιόν.

21) Υπάρχει βραστήρας στο δωμάτιο;
Έχουμε μια μικρή κουζίνα (με corian πάγκο), η οποία περιλαμβάνει ψυγείο, 2 εστίες και επαρκή εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένου και ενός βραστήρα.

22)Παρέχετε οποιαδήποτε είδος καθαρισμού,όπως σφουγγάρι και υγρό πιάτων για τα πιάτα;
Όχι, δεν το κάνουμε, αλλά καθαρίζουμε τα πιάτα σας κάθε φορά που καθαρίζεται το δωμάτιό σας.

23) Παρέχετε μεταφορά από το ξενοδοχείο για τα αεροδρόμια / λιμάνια;
Εάν δεν θέλετε να πάρετε ένα από τα ταξί που είναι άμεσα διαθέσιμα στα λιμάνια και τα αεροδρόμια της Κρήτης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ρεσεψιόν μας για μια συμφέρουσα κράτηση με ιδιωτικό ταξί.

24) Παρέχετε υπηρεσία πλυντηρίου;
Ναι, κάνουμε και σε πολύ λογικές τιμές. Μπορείτε να μας δώσετε τα ρούχα σας (πλύσιμο & στέγνωμα ή στεγνό καθάρισμα) νωρίς το πρωί και εμείς να σας τα επιστρέψουμε το ίδιο απόγευμα ή το πρωί της επόμενης ημέρας.

25) Τι παρέχετε για τα μωρά και τα νήπια;
Παρέχουμε κούνιες, παιδικές καρέκλες (στο εστιατόριο και στο δωμάτιο), μπάνιο μωρού, κλινοσκεπάσματα και είδη μπάνιου, baby monitor(συσκευή ενδοεπικοινωνίας), αποστειρωτή μπουκαλιών, μπλέντερ Moulinex και γιογιό τουαλέτας. Επίσης στις δημόσιες τουαλέτες μας, θα βρείτε ειδικό χώρο για αλλαγή των μωρών.

26) Έχετε ένα καθορισμένο χώρο παιχνιδιού για τα παιδιά;
Ναι, έχουμε μια αίθουσα παιχνιδιών. Είναι καταλληλο για παιδιά μέχρι 5 ετών και είναι ως επί το πλείστον υπό την επίβλεψη γονέα (ωστόσο έχουμε μια νταντά 2 ώρες ημερησίως Δευ-Παρ).

27) Υπάρχει παροχή baby sitting κι αν ναι ποιο είναι το κόστος;
Φύλαξη και φροντίδα των παιδιών είναι διαθέσιμα κατόπιν έγκαιρης συνεννόησης στα 8 ευρώ την ώρα, για 1 παιδί / βρέφος και στα 10 ευρώ την ώρα, για 2 μωρά / παιδιά. Και στις δυο περιπτώσεις, το ελάχιστο απασχόλησης είναι 2 και μισή ώρες.

28) Μήπως παρέχετε υπηρεσίες μασάζ και άλλου είδου θεραπείες;
Ναι, υπάρχει μια λίστα από επιλεγμένα μασάζ 60 λεπτών που λαμβάνουν χώρα στο μικρό χώρο spa που διαθέτουμε. Μπορείτε είτε να κάνετε προ-κράτηση (στείλτε μας e-mail μας και εμείς θα σας στείλουμε τη λίστα με τα μασάζ) ή να κάνετε κράτηση στη ρεσεψιόν κατά τη διαμονή σας.

29) Εκτός από μασάζ (που λαμβάνουν χώρα στο μικρό χώρο spa του ξενοδοχείου), ποιες άλλες παρόμοιες υπηρεσίες προσφέρονται στο ξενοδοχείο σας ή κοντά;
Σε απόσταση λίγων μέτρων από το Ammos, θα βρείτε τόσο κομμωτήριο όσο και σαλόνι ομορφιάς. Επίσης, ένα τοπικό γυμναστήριο κοντά στο Ammos προσφέρει μια ποικιλία από άλλες δραστηριότητες, όπως TRX, Pilates και Power Yoga. Τέλος, στο χώρο του Ammos έχουμε ένα μικρό γυμναστήριο (λειτούργησε το 2014) το οποίο είναι εξοπλισμένα με ένα διάδρομο, ελλειπτικό / walker, βάρη και εξοπλισμό TRX.

30) Ποτε είναι το check-in και check-out;
Το check-in είναι στις 13:00 και το check-out στις 12:00.

31) Ποια είναι οι ώρες λειτουργίας της ρεσεψιόν;
Η ρεσεψιόν είναι ανοιχτή όλο το εικοσιτετράωρο.

32) Φτάνουμε αργά και θέλουμε να δειπνήσουμε στο ξενοδοχείο. Το εστιατόριο θα έχει κλείσει τότε;
Η κουζίνα μας είναι ανοιχτή μέχρι τις 23.00. Εάν πρόκειται να φτάσετε μετά από αυτό το διάστημα, το προσωπικό μας πρόθυμα θα προετοιμάσει για σας τοστ ή κάτι παρόμοιο μια που θα είστε πεινασμένοι. Παρακαλούμε ενημερώστε μας αν επιθυμείτε να υπάρχει κάτι ανάλογο στο δωμάτιό κατά την άφιξή σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο μενού μας στο: http://www.ammoshotel.com/files/Menu.pdf και να μας καλέσετε πριν από την άφιξή σας στο Ammos (22:00 το αργότερο) με την παραγγελία σας. Το γεύμα σας θα είναι έτοιμο κατά την άφιξή σας. Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό σερβίρεται είτε σε θερμοκρασία δωματίου ή θα έχει ζεσταθεί στο φούρνο μικροκυμάτων.

33) Θέλω να μείνω περισσότερο στο δωμάτιό μου την ημέρα της αναχώρησης. Είναι αυτό δυνατόν και πόσο θα χρεωθώ;
Η χρέωση είναι 10 ευρώ την ώρα. Γνωρίζουμε μόνο εάν είναι δυνατό την ημέρα της αναχώρησής σας (δεν μπορείτε να το έχετε προκαθορισμένο εκτός αν θέλετε να κλείσετε το δωμάτιο για μία επιπλέον νύχτα). Να θυμάστε ότι αν θέλετε να μείνετε περισσότερο την ημέρα της αναχώρησής σας και δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, είστε ευπρόσδεκτοι να χρησιμοποιήσετε τις εγκαταστάσεις μας (ντους και αποδυτήρια).

34) Είμαι νεόνυμφος και θέλω να μείνω μαζί σας. Μήπως υπάρχει κάποια ειδική μεταχείρηση για νεόνυμφους ;
Όχι, εκτός και αν μας ζητηθεί. Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας αν θέλετε να βρείτε κάτι το ιδιαίτερο στο δωμάτιό σας (π.χ. τριαντάφυλλα, σαμπάνια) και θα σας τα παρέχουμε με μεγάλη ευχαρίστηση.

35) Υποστηρίζετε την τοπική αγορά;
Απολύτως! Αγοράζουμε τοπικά προϊόντα, όπως τυρί, μέλι, λαχανικά, κρέας, πουλερικά, φρούτα, κρασί, ελαιόλαδο, μπαχαρικά και βότανα.

36) Το εστιατόριο είναι κατάλληλο για χορτοφάγους και άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη ή γλουτένη και άλλες τυχόν αλλεργίες;
Ναι, υπάρχουν και πιάτα που είναι κατάλληλα για χορτοφάγους, vegans ή / και εκείνους που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή στη γλουτένη (παρακαλείστε να ενημερώσετε τη ρεσεψιόν και τον υπεύθυνο σερβιτόρο για τις αλλεργίες σας).

37) Πώς είναι ο καιρός τον Απρίλιο και τον Οκτώβριο (αρχή και τέλος της θερινής περιόδου);
Οι μέρες του Απριλίου είναι συνήθως ζεστές και ηλιόλουστες. Η πισίνα μας θερμαίνεται με ένα μέσο όρο 25 βαθμούς Κελσίο και το νερό της θάλασσας είναι ακόμα αρκετά δροσερό.Ωστόσο, μπορεί κανείς να απολαύσει την ηλιοθεραπεία τόσο στην παραλία όσο και δίπλα στην πισίνα. Οι μέρες του Οκτωβρίου είναι ως επί το πλείστον ήπιες, ζεστές και ηλιόλουστες, η μέση θερμοκρασία την ημέρα είναι 25-28 βαθμούς. Το νερό της θάλασσας είναι ζεστό και μπορεί κανείς άνετα να κολυμπήσει (περίπου 22-24 βαθμούς),ενώ η πισίνα μας θερμαίνεται με μέσο όρο 25 βαθμούς, ώστε να μπορείτε να την απολαύσετε. Τόσο τον Απρίλιο όσο και τον Οκτώβριο, τα βράδια είναι δροσερά (είναι καλή ιδέα να φέρετε ένα σακάκι μαζί σας). Φυσικά –μια που κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για τον καιρό- είναι πιθανόν να υπάρχουν λίγες βροχερές μέρες αυτούς τους μήνες.

38) Το νερό της βρύσης στο ξενοδοχείο είναι πόσιμο;
Είναι απολύτως πόσιμο.

Ηρακλή Αυγουλά, Χανιά, Κρήτη, Ελλάδα
tel: +30 28210 33003-25 fax: +30 28210 31635
email: info@ammoshotel.com
winter phone number: +30 6946009686